One day

Godmorgon på er, eller godförmiddag eller nått sånt, klockan är ju faktiskt halv 2. Vakna vid 11 och har nyss ätit frukost. Gud vilken jobbig natt de här var, vakna vid 5 av att jag hade somnat med smink, kläder och oborstade tänder så jag klev upp och tog bort sminket och det sen kunde jag inte somna förens 7 halv 8. Jaja vad hände igår? Jag for till stan med mamma kolla lite snabbt sen gick vi och tog en juice sen vid 4 mötte jag Albin så gick vi och fika och snacka på, mycket mysigt! Vi satt där ett bra tag så vid 7 tror jag klockan var tog jag t-banan hem! Inga klara planer för dagen än så länge så får se vad som händer! 

 Frukt fick stå för frukosten idag! 

Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0