LOV

Det är måndag,snart tisdag men det är lov, hur skönt! Åkte till Stockholm fredag eftermiddag och kom fram tidigt på lördagen eftersom vi körde! Har inte gjort något speciellt. Vi for in till stan igår och åt och kolla runt lite, fick även med mig två plagg från Zara som jag kan visa sen. 

Idag for vi också in till stan ganska sent dock men vi gick runt ett tag, hitta ganska mycket snyggt, fika och så! Köpte en typ tygväska från Hunkydory som jag kollat in på deras hemsida, jätte stor och väldigt praktiskt som jag har tänk ha som någon typ av strandväska i sommar! Bild på den lägger jag också upp sen. Nu ska jag gå och ta bort min ansiktsmask sen sova! 

Bjuder på matbild sen igår eftersom det är den enda jag har från stan. 




Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0