Lördag

Lördag idag och lovet börjar dra ihop sig sorgligt nog men har haft ett super bra lov faktiskt! 

Igår for jag mamma och Stefan in till stan och käka på pizza hut, efter det sprang jag in på Schuterman snabbt för att kolla väskor, kan verkligen inte bestämma mig vilken jag vill ha! Sen for vi mot Kungsholmen och gick vid vattnet och kolla, super fint ställe! 

Sen for vi hem och åt lite och vid halv 9 for jag iväg till heron city för att möta upp Albin. Vi hade verkligen en riktigt rolig kväll med bowling, biljard och massa annat kul! Vid 12 börja vi dra oss hem så var hemma kring 1. 

Idag har jag och mamma kolla runt en sista sväng i stan på några butiker, käkat och så. Fick med mig 2 toppar också! Åker nog hem antingen senare ikväll eller väldigt tidigt på morgonen och det suger ju verkligen men inte länge kvar tills nästa lov! 

Har vart dåligt på att ta bilder men här är två från igår 




Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0