Älskade fredag

 
 
 
 
 
 
Då var det fredag igen,gud va najs! Idag hade vi endast en lektion eftersom vi bara var 4 st i klassen så slutade strax efter 12. Efter det kom mamma och hämta mig så for vi in till stan för att jag skulle fixa praktik plats till i 3an och det gick bra, chefen skulle höra av sig på måndag. Efter det for vi och köpte en glass sen körde vi till phb för att kolla lite, vattnet är nästan helt öppet och solen sken, sncka om man får vår känslor?! Efter den lilla bilturen for vi hem. Här hemma har jag inte gjort mycket,endast käkat middag och sett TV, vilket jag forfarande gör, inte äter men tittar på TV haha! 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0