Summer outfit


Poncho/ MQ - Sunnies/ Celiné - Skor/ Chloé - Väska/ Chanel - Jeans/ Frame denim 

Skön och lite färgglad outfit som jag satt ihop med hopp om att detta ska bli mitt. Tänk till sommaren när man är brun och fin! Jag klarar inte av vintern längre!! Det är kallt, 20 meter snö, man är blek, måste ha tjocka kläder på sig och det är bara allmänt jobbigt med vinter! Nu låter jag as negativ men that's how i feel! Sommarn är helt enkelt livet! 

I övrigt mår jag sådär, har haft en huvudvärk från helvete sen i tisdags som inte går över, blir galen. Har kämpat mig igenom veckan men idag kände jag bara att jag inte orka gå till skolan, det är lixom ingen idé för det går inte att fokusera med den här värken helt enkelt. Men imorgon är det fredag och jag ska nog till skolan iaf har sovmorgon till 9 så det blir skönt! 

Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0