love me like you do

Älskar verkligen Ellie Gouldings nya låt, så fin! 
Hur som helst så är det måndag igen, veckorna går så jävla snabbt! Skolan gick iaf bra, så har väll inte så mycket att säga om den. Helgen spenderades som sagt i Stockholm och den har verkligen vart toppen! Kom dit i fredags vid 21.00. På lördagen mötte jag upp Albin på stan, så vi gick där och kolla runt ett bra tag och avsluta det men en fika. Efter det for vi hem till han, när vi väl var där såg vi lite film, blev bjuden på middag och sen lite jordgubbar och choklad på de,så de var super gott! Sluta med att jag sov där också! Så det blev en kul och mysig lördag, och alla hjärtans dag för den delen! Blev hämtad vid 1 på söndagen så for bara hem en sväng för att fixa till mig sen in till stan en snabb sväng innan vi skulle åka. Hitta 2 par byxor (som jag egentligen inte skulle ha) men de blev så iaf + en body lotion och ett par trosor från VS. 

Så det var min helg, rolig och välbehövlig! Skönt att kunna komma bort från Piteå ett tag! Har tyvärr inga bilder.







Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0