Less

Söndag igen och min förkyldning har fortfarande inte gått över, väldigt less! Men är ändå glad att den brytit ut ordentligt så jag slipper gå runt med den i kroppen hela tiden, så jag hoppas jag blir helt frisk nu när detta går över! 

I lördags for jag och mamma och övningskörde lite vilket var kul, har inte kört nått sen i höstas! Sen på kvällen orkade jag pallra mig till bion med Mira för att se 50 shades of grey! Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen, blev mest irriterad av den. Men det var iaf kul att gå på bio för en gång skull. Efter det for vi hem till mig och gjorde inte mycket alls men det var rätt skönt, hade nog ändå inte orka göra nått! 

Får se ifall jag far till skolan imorgon men just nu säger min kropp nej, är så trött, snorig och allt det där jobbiga! 

Hoppas att ni haft en bra helg! 






Kommentarer

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0