18 år!

Igår var det min tur, 18 år! Det känns faktiskt att jag har fyllt år. Dagen igår blev hur bra som helst är så tacksam över allt jag fått, alla som kom och fira mig och alla andra gratulationer för den delen! Så det blev en hel dag med firande igår vilket var jätte trevligt! 

Dagen idag har gått bra, har dock vart hur trött som helst men. Efter skolan for jag och klippte mig (äntligen!!) efter det for jag hem och sen har jag bara tagit det lugnt. Imorgon far jag till Stockholm igen för mer firande, kommer bli super! 






Fler bilder kommer! 

Kommentarer
Postat av: tommy

Grattis

2015-04-15 @ 22:42:28
URL: http://investerasmart.blogg.se

Vill du kommentera?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg?

Vad var det du ville skriva?

Trackback
RSS 2.0